Reparaties

HIFIHUIS  breng en ophaal locatie voor reparaties alle merken hifi apparatuur zoals:

  • YAMAHA
  • Harman/Kardon
  • ONKYO
  • KENWOOD
  • MARANTZ
  • DENON
  • SONY
  • LUXMAN
  • PIONEER
  • CREEK
  • NAD
  • CAMBRIDGE
  • JVC
  • DUAL
  • REGA
  • THORENS
  • ROTEL
  • Nakamichi
  • PARASOUND
  • LINN
  • QUAD
  • Philips
  • Panasonic
  • REVOX…..etc

cd spelers, versterkers, blu-ray spelers, receivers, tuners, receivers, platenspelers, cassettedecks etc….. (Dus geen soundbars of TV’s)

alle reparaties worden met zorg behandeld, snel, deskundig en voor een reële prijs gerepareerd, met 3 maand garantie.

  • reparaties die onder de 150,00 inclusief 21%btw blijven, worden automatisch gerepareerd.
  • reparaties boven de 150,00 inclusief 21% btw krijgen eerst een prijsopgave. (Geen uitgebreid schade rapport)
  • complexe versterkers en surround receivers met een oorspronkelijke verkoopprijs van boven de 1500,00 Euro worden onder de 200,00 Euro automatisch gerepareerd, daarboven wordt er eerst een prijsopgave verstrekt. (Geen uitgebreid schade rapport)
  • Wij behandelen geen HDMI ARC problemen. 
  • wij kunnen helaas GEEN verwachte kosten opgave afgeven voordat alhier het apparaat is afgegeven voor reparatie.
  • Indien u de prijs opgave te hoog vindt, kunt u het apparaat weer ophalen!  Onderzoekskosten en behandelingskosten bedragen dan totaal slechts Euro 40,00 inclusief 21% BTW.  U wordt gebeld zodra uw apparaat weer klaar staat om opgehaald te worden. U krijgt in dit geval geen factuur.   Indien het apparaat retour gestuurd moet worden komt daar 20,00 inclusief 21% BTW handling/porto kosten overheen.  Bij afstaan van het apparaat vervallen deze kosten, het apparaat behoeft dan namelijk niet meer origineel in elkaar gezet te worden, wat veel tijd scheelt. Apparaat wordt vervolgens milieu vriendelijk afgevoerd.
  • Gereed staande reparaties dienen binnen 3 week opgehaald c.q. betaald te worden.
  • Kosten voor reparaties die na uitvoerig onderzoek niet meer gerepareerd kunnen worden bedragen 20,00 Euro

Een apparaat met een random optredende klacht (af en toe goed spelend en weer niet spelend) behoeft vaak langere foutdetecties oftewel hogere kosten. 

Probeer bij het inleveren van uw apparaat een zo duidelijk mogelijke klachtomschrijving te formuleren, dit om een zo snel en voordelig mogelijke reparatie voor u te kunnen bewerkstelligen.

Wij repareren uitsluitend originele apparaten, aangeboden modules of opengemaakte apparaten worden helaas niet aangenomen. 

Bij geen afwijking geconstateerd (bijvoorbeeld wegens een bedieningsfout uwerzijds) betaalt u een bijdrage van 40,00 inclusief 21%btw per apparaat aan kosten. (dit komt regelmatig voor en kost relatief veel tijd).Voor een gecompliceerde surround receiver betaalt u 50,00 inclusief 21%BTW.   
Controleer uw apparaat dus goed voordat u hem langsbrengt. (ter vermijding van kosten)

Indien een niet gerepareerd apparaat na 3 week nog niet is opgehaald wordt het apparaat door HIFIHUIS milieuvriendelijk afgevoerd.

U kunt uw reparatie tijdens openingstijden aanbieden en ophalen in de winkel of opsturen naar:

HIFIHUIS      Stationsweg 87    9471 GM    Zuidlaren     Stuur een e-mail met uw volledige adres gegevens en klacht bij de reparatie  naar: info@hifihuis.nl  Bij reparaties boven de 150,00 krijgt U eerst een prijsopgave, na eventuele reparatie sturen we U een e-mail met pdf factuur en na uw betaling wordt uw reparatie direct verzonden naar uw opgegeven adres.